Hyppää pääsisältöön
puhekupla

Kysyimme syyskuussa 2019 asiakkailtamme heidän kokemuksiaan asiakassuhteen toimivuudesta. Tulos: kokemukset ovat kauttaaltaan hyviä.

Vastaajista suurin osa oli asiantuntijoita, joista suurin osa on mukana valitsemassa koulutuskumppania. Kaikki asiakaskokemukset olivat vähintään hyvällä tasolla.

NPS jälleen erinomainen 56

AEL:n NPS-suositteluindeksi on huima: 56.

NPS-indeksin skaala on -100 – +100. NPS (Net Promoting Score) vastaa kysymykseen, kuinka suurella todennäköisyydellä asiakkaat suosittelisivat oman kokemuksensa perusteella AEL:ää kollegalleen. Se kertoo, mitä asiakkaat ajattelevat yrityksen brändistä ja tuotteista.

Kaikki vastaajat suhtautuvat yhteistyöhön kanssamme ja meiltä ostamiseen jatkossakin myönteisesti.

AEL vastaa erittäin hyvin odotuksiin

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä kykyymme tarjota kokonaisvaltaisia ratkaisuja ja toimia kehittämiskumppanina. Yritysten näkökulmasta laatutekijät ovat tärkeimpiä, hinta tulee vasta viidentenä. Laatutekijöitä ovat edellä mainittujen lisäksi asiantuntevin koulutus, räätälöidyt ratkaisut ja liiketoiminnan ymmärtäminen.

Henkilökohtaisella tasolla asiakkaamme pitävät tärkeimpänä samaansa nopeaa palvelua ja sitä, että meitä on helppo lähestyä. Hyvää ovat myös uusien näkökulmien avartaminen, aktiivinen ratkaisujen tarjoaminen ja yhteydenpito sekä oma yhteyshenkilö.

Tutkimuksen toteutti Mainioco Oy.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Sanna Taavila
Sanna Taavila
myynti- ja markkinointipäällikkö
050 523 2664