Asiakkuuden hallinta – asiakaslähtöisyys toiminnan perustana

Hankkeen tavoitteena on

  • luoda jatkuvaan parantamiseen perustuva asiakaslähtöinen asiakkuustyömalli prosessikuvauksineen
  • kehittää henkilöstön asiakastyön osaamista
  • validoida asiakaslähtöisesti asiakkuudenhallinnan menetelmiä, välineitä ja työkaluja
  • kytkeä osaksi asiakkuustyötä alueen elinkeinostrategian painopistealueiden huomioonottaminen ja osaamistarpeiden ennakointi.

Hanketta koordinoi

  • Koulutuskeskus Salpaus

Muut hankekumppanit

  • Ammattienedistämislaitossäätiö AEL sr
  • Ammattiopisto Spesia
  • Invalidisäätiö ry / Keskuspuiston Ammattiopisto
  • Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä/Luksia
  • Oy Porvoo International College Ab
  • Kotkan-Haminan seudun koulutuskuntayhtymä / Ekami

Hanke toteutetaan 13.12.2017–31.12.2019.

Lisätietoja

Sanna Taavila
sanna.taavila@ael.fi
050 523 2664

 

Kysy lisää