Product promotion content

Hyödyt ja sisältö

Kahden erillisen koulutuspäivän aikana käydään läpi käytännönläheisesti asiakaskokemus sekä asiakkuuksien johtaminen.

Koulutus koostuu kahdesta itsenäisestä päivästä.

1. päivä: Asiakaskokemus

  • Mikä asiakaskokemus?
  • Miksi meidän on syytä kiinnostua asiakaskokemuksesta?
  • Asiakaskokemuksen osatekijät
  • Mitä tarvitaan onnistuneeseen asiakaskokemukseen?
  • Asiakaspalvelun rooli ja merkitys nyt ja tulevaisuudessa?
  • Unohtumaton asiakaspalvelu – minun roolini?

2. päivä: Asiakkuuksien johtaminen

  • Miksi meidän on syytä kiinnostua asiakkuuksien johtamisesta – eivätkö hyvät tuotteet riitä? Osaammeko kuunnella ja huomata asiakkaan tarpeet?
  • Asiakkuuden arvo?
  • Kuinka kasvatan asiakaspääomaa?
  • Segmentointi ja asiakkuuksien hoito-ohjelmat
  • Miten minä voin vaikuttaa omassa työssäni asiakastyytyväisyyteen ja suositteluun?

Koulutuspäivät alkavat klo 9 ja päättyvät klo 16. Päivään sisältyy kaksi kahvitaukoa ja lounas AEL Ravintolassa.

Koulutuksesta hyötyvät

esimerkiksi työryhmän, tiimin, osaston, palveluyksikön tai vastaavan lähiesimiehet tai työryhmän vetäjät tai näihin tehtäviin siirtyvät. Koulutus soveltuu hyvin myös työhön osallistuvalle työnjohdolle.

Muuta osaamistasi lisäävää koulutusta

Esimies ja työsuojeluyhteistyö
Ihmisten erilaisuus, ryhmän toiminta ja pelisäännöt
Valmentava esimiestyö, perehdytys ja kehityskeskustelut
Lähiesimiestyön ammattitutkinto

Seuraavat koulutukset

Asiakaskokemus ja asiakkuuksien johtaminen
Päivämäärä: 3.10.2018 - 4.10.2018
Paikka: Helsinki
Hinta: 790,00 € (+ alv 0 %)

Ota yhteyttä

Sari Erkkilä-Känkänen

koulutussuunnittelija
043 826 9365
Sari.Erkkila-Kankanen@ael.fi

Kari Tillanen

kouluttaja, johtaminen ja esimiestyö, yrityksen talous, hankinta ja hallitustyöskentely
+358 43 827 3119
kari.tillanen@ael.fi