Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoitaminen

Tuote

Tuote

Hinta:
790,00 €
(+ alv 24 %)
Paikka:

AEL Helsinki, Kaarnatie 4, 00410 HELSINKI

Päivämäärä:
10.4.2019 - 11.4.2019
Ilmoittaudu viimeistään: 26.3.2019
Kesto:
2 päivää
Koodi:
K01007010.014

Tietoja ohjelmasta 

Keskiviikko 10.4.2019Asiakaskokemus

AEL Helsinki, Kaarnatie 4, 00410 HELSINKI
Luokka 525, Rakennus 5

09.00-10.00Mikä asiakaskokemus?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

10.00-11.00Miksi meidän on syytä kiinnostua asiakaskokemuksesta?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

11.00-11.45Asaiakaskokemuksen osatekijät

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

11.45-12.30Lounas
12.30-13.30Mitä tarvitaan onnistuneeseen asiakaskokemukseen?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

13.30-14.45Asiakaspalvelun rooli ja merkitys nyt ja tulevaisuudessa

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

14.45-16.00Unohtumaton asiakaspalvelu - minun roolini

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

Torstai 11.4.2019Asiakkuuksien johtaminen
09.00-10.00Miksi meidän on syytä kiinnostua asiakkuuksien johtamisesta - eivätkö hyvät tuotteet riitä?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

10.00-11.00Osaammeko kuunnella ja huomata asiakkaan tarpeet?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

11.00-11.45Asiakkuuden arvo?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

11.45-12.30Lounas
12.30-13.30Kuinka kasvatan asiakaspääomaa?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

13.30-14.45Segmentointi ja asiakkuuksien hoito-ohjelmat

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

14.45-16.00Miten minä voin vaikuttaa omassa työssäni asiakastyytyväisyyteen ja suositteluun?

kouluttaja Kari Tillanen, AEL

Muutokset mahdollisia.

Osallistujat

HUOM. Voit ilmoittaa kerralla useamman osallistujan klikkaamalla ”Lisää osallistuja”. Jos osallistujalla ei ole sähköpostiosoitetta, anna osallistujan tiedoissa yhteyshenkilön sähköpostiosoite.

Varausvahvistus ja kutsu lähetetään sähköpostitse yhteyshenkilölle ja osallistujille.

Enroller
Address
Yritys

Osallistujien toimipiste

Majoitus

Ilmoita matkapuhelinnumerosi. Jos saavut arkena klo 22.00 jälkeen, saat saapumispäivänä matkapuhelimesi koodit, joilla pääset sisään.  Jos saavut sunnuntaina, koodit lähetetään perjantaina. Saat majoituksesta erillisen varausvahvistuksen. Tarkemmat tiedot hotellista löydät täältä.

Laskun viitetiedot
Lisätietoja

 

Tutustu koulutusten ja majoitusvarausten maksu- ja peruutusehtoihin

Linkki AEL:n tietosuojaselosteeseen 

Seuraavat koulutukset

Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoitaminen
Päivämäärä: 10.4.2019 - 11.4.2019
Paikka: Helsinki
Hinta: 790,00 € (+ alv 24 %)

Tiedostot

Ota yhteyttä

Sari Erkkilä-Känkänen

koulutussuunnittelija
043 826 9365
Sari.Erkkila-Kankanen@ael.fi

Kari Tillanen

kouluttaja, johtaminen ja esimiestyö, yrityksen talous, hankinta ja hallitustyöskentely
043 827 3119
kari.tillanen@ael.fi

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.