Product promotion content

Hyödyt ja sisältö

OPI GTD

Getting Things Done® on stressitön tapa tehdä tuottavasti töitä ja käsitellä informaatioähkyä – sekä töissä että kotona. Itsensä johtaminen on taito, jolla saat selkeän näkemyksen siitä, mikä on olennaista ja saat oikean otteen työhösi.

Haluaisitko saada enemmän aikaan?

  • Tehdä enemmän niitä asioita, joilla on merkitystä?
  • Työskennellä ilman jatkuvia keskeytyksiä?
  • Olla läsnä siinä mitä teet?
  • Jättää työt työpaikalle?
  • Oletko vaihtamassa alaa?
  • Oletko ostamassa / jatkamassa / perustamassa yritystä?
  • Työskenteletkö kuukausien tai vuosien pituisten projektien parissa?
  • Työskenteletkö vaihtuvissa työympäristöissä, nopeasti muuttuvien tavoitteiden ympäröimänä?

 

GTD-menetelmällä hallitset kalenterit, projektit, tavoitteet, prioriteetit, tehtävälistat, sähköpostit – yhtä lailla suuret kokonaisuudet kuin pienimmätkin yksityiskohdat. Getting Things Done on aikaansaamisen taito – paljon enemmän kuin perinteistä ajanhallintaa.

Voit tutustua menetelmän perusteisiin lataamalla toimittamamme, ilmaisen e-kirjan 5 askelta – lyhyt oppimäärä.

Koulutus toteutetaan standardoidun mallin mukaan jo 67 maassa. Kaikki menetelmän kouluttajat ovat David Allen Companyn sertifioimia. Menetelmän pohjana on Allenin 2001 julkaisema kirja Getting Things Done – The Art of Stress-free Productivity (suom. Kerralla Valmista, painos loppunut).

Kouluttaja Jukka Bacmanin Keynote-puhe Finlandia-talolla 9.5.2017 Visma Solutions '17 -tapahtumassa.

 

Koulutuksesta hyötyvät

kaikki ajatustyötä (tietotyötä) tekevät.

Päivä 1. Getting Things Done® -perusteet

8:45–9:00 Päivän avaus

9:00–9:40 Johdanto

9:40–10:20 Aikaansaava tila

10:30–11:20 Askel 1: Kerää

11:20–12:10 Askel 2: Käsittele

12:10–13:10 Lounastauko

12:10–13:10 Askel 3: Järjestä

14:15–14:45 Askel 4: Katsasta

15:00–16:00 Askel 5: Tee

16:00 - 16:30 Päivän 1. yhteenveto ja valmistautuminen 2. päivään

 

Päivä 2. käyttöönotto -työpaja

9:00–10:30 Järjestelmän rakentaminen Wunderlist -tehtävänhallintaohjelmistolla

10:45–12:00 Järjestelmän käyttöönotto

12:00–13:00 Lounastauko

13:00–13:30 Kalenterin käyttäminen

13:30–15:00 Sähköposti

15:00–15:30 Koulutustilaisuuden päätös

Webinaarit

Lähiopetuspäivien jälkeen osallistut kahteen, jo oppimaasi syventävään webinaariin. 

Webinaari 1: Viikkokatsastus 90 min

Viikkokatsastus on menetelmän kriittisimpiä osia kokonaisuuden toimivuuden kannalta. Opit, miten viikkokatsastus tehdään itsenäisesti, sinulle parhaiten sopivalla tavalla.

Webinaari 2: Pään tyhjennys 90 min

Aikaansaava tila ja sen hyödyntäminen edellyttävät selkeää, häiriötöntä ajattelua. Pään tyhjennys on tähän liittyvä, seminaarin aikana opittava menetelmä, jonka käyttöä kerrataan webinaarissa.

 

Tarvitset koulutukseen mukaan oman kalenterisi, sekä tietokoneen tai tabletin.

Seuraavat koulutukset

Getting Things Done
Päivämäärä:
17.8.2017 - 18.8.2017
Paikka: Helsinki
Hinta: 995,00 € (+ alv 24 %)
Getting Things Done
Päivämäärä:
14.9.2017 - 15.9.2017
Paikka: Helsinki
Hinta: 995,00 € (+ alv 24 %)
LiiteKoko
PDF icon 5-askelta_lyhyt_oppimaara.pdf921.22 KB

Ota yhteyttä

Sari Erkkilä-Känkänen

koulutussuunnittelija
043 826 9365
Sari.Erkkila-Kankanen@ael.fi

Sari Herrala

kouluttaja, lean, tuotekehitys, yritysten kehitys, toimintatapavalmennukset
050 374 2271
sari.herrala@ael.fi